Witam, posiadam wózek widłowy TCM FG14 , zabrałem się za wymianę oleju w skrzyni i moscie, mam takie pytanie, w moscie oraz skrzyni jest osobny korek do spuszczania oleju, za to do wlewania widzę tylko korek w moscie, tak samo z otworem kontrolnym stanu oleju, jest tylko w moscie. Czy może tak być ze przez most wlewam olej również do skrzyni? Pytanie się samo rozwiąże jak zacznę łac olej do mostu, wtedy zobaczę czy spuście z skrzyni się pojawi, ale pytam tak profilaktycznie.
Offline
Witam.
Olej w moście i skrzyni to inne oleje.
Korek w skrzyni musi też być a zalewasz olej najprawdopodobniej przez bagnet do sprawdzenia poziomu.
Offline
Ok musze poszukać, bagnetu nie ma, wlew gdzies musi być ślę nie mogę go zlokalizować
Offline
To jeszcze jedno pytanie, jaki olej wlac do skrzyni a jaki do mostu? Mam w domu 20 litrów lan 68, nada się do czegoś? Widlak pracuje sporadycznie
Offline
W sumie to można zobaczyć jaki olej jest w moście.
Bo może to być jakaś wersja że ma jeden olej choć osobiście w to wątpię.
Offline
Offline
W sumie to od tego trzeba było zacząć i napisać że to już taki dziadek ze zwykłą skrzynią nie automatyczną😜
Lej 80W 90 i będzie ok.
Offline
Odrazu że dziadek, wypraszam sobie . Ale pracuje bardzo dobrze
Offline
Ale to w końcu skrzynia i most mają wspolny olej czy nie mają?
Offline
Myślę że będzie taki sam ale zalewany będzie oddzielnie.
W skrzyni jest korek od spodu nr 15.
Chyba że będzie się napełniał od strony mostu.
Ostatnio edytowany przez to ja (2022-02-02 16:14:53)
Offline
Okazało się że jest napełniany od strony mostu, także juz wszystko wiem
Offline