Witam zajmuje sie wózkami od paru lat ale takiego przypadku jeszcze nie spotkałem poczytałem troche na forum i widze ze sa tu mechanicy jezeli ktoś miał taki przypadek to moze podpowie tyle wstępu tłumacze o co chodzi
pacjent to linde h 45, 352, 2001 r, silnik perkins lpg impco. Wozek ciężko pali membrana miksera wymieniona z resztą cały wyczyszczony ,parownik cobra zregenerowany, elektrozawór od gaszenia działa poprawnie. Sprzęt odpala ale tylko gdy ręcznie przestawie przepustniice (prawie zamknę) lud kręce rozrusznikiem i w momencie puszczenia rozrusznika wózek załapuje ale nie zawsze. tragedia bo skonczyły mie sie pomysły, moze ktoś ma jakis ?
Offline
problem z linde h 45- odpalanie
Offline
Membrana gaźnika miksera ma od spodu taki stożek.
Jeśli membrana była zamawiania po nr katalogowym to powinna być ok ale jeśli była tak kupowana na oko to może być inna.
Bardzo ważne jest żeby był on taki sam jak oryginalny bo są różne rozmiary.
Może to być przyczyną albo źle ustawiona mieszanka lpg.
Offline
Wymieniłem samą membranę ten element aluminiowy ze stożkiem został ten sam nie widzialem zuzycia (zadnego wytarcia). Oprócz tej regulacji na mikserze na klucz ok 12 bo to cale, ma jeszcze przy parowniku regulacje ilości gazu taka jak była kiedyś w starych instalacjach samochodowych, aktualnie silnik krokowy to zastapil tez regulowane zadnej różnicy w odpalaniu. myślałem jeszcze o wymiane tej sprężyny co ściska membrane?
Offline
Proponuję sprawdzic zawory i kompresję....... ostatnio męczyłem się i wyszło na zwory niestety
Offline
Sprężyna jak jest cała to bym się jej nie czepiał.
Moim zdaniem dostaje zadużo gazu i niejest w stanie go przepalić.
Dlatego jak zamykasz przepustnicę to wózek odpala bo dostaje mniejszą dawkę.
Offline
ten grzybek o którym mowa na aluminiowym krążku lubi sie przycinać, a to za sprawą smaru który pozostaje po gazie. do tego jeszcze jest jedno miejsce gdzie się zbiera syf a napewno go nie czysciłeś, mianowicie chodzi o zaworek regulacyjny na parowniku, trzeba wykręcić nypel i zajrzeć pod niego.
Offline
moze to banał niby ale zmieniałeś na inną , ja miałem taki przypadek wózek chodził wymieniłem membrany i się zaczeły kłopoty a tu butla dawkowała po troszke gazu a potem wcale pół butli gazu ale mamy takie fajne butle rdza syf i co jeszcze
Offline
zamowiłem org membrane do tego sprzetu zobaczymy czy to cos zmieni
Offline
Membrany są takie same tylko inne opakowanie:)
Offline
witam
Sprawdz kolego czy pomiędzy parownikiem a mixserem jest gaz /jak nacisniesz palcem na zawrorek w parowniku
to musi się zrobic po chwili twardu i za chwile sprobuj ponownie czy jest twardy
jeżeli będzie wpadał do srodka to wozek nie bedzie zapalał bo jest jakas nie szczelnosc pomiedzy parownikiem
a mixserem.
impco jest instalacją nadcisnieniowa i pomiedzy reduktorem a mixserem jest dawak paliwa potrzeba do zasania przez cylider silnika
pozdrawia krzysztof
Offline
Miałem podobny problem, w końcu oddałem wózek do serwisu.
Offline
Nie wszystkie parowniki impco cobra zwlaszcza te nowsze maja ten guzik do recznego podawania gazu, ten wlasnie takiego nie ma,membrana do mieszalnika linde jest bardzo podobna do modelu impco 100 różni sie tylko tym elementem aluminiowym ze stozkiem (wieksza średnica wew. prowadzenia tuleji w mikserze). przyszła membrana jak tylko snieg przestanie padac jade zrobic test pozdro.
Offline
Sprawdzone problem nie siedzi w instalacji gazowej tylko zaplonowej, za słabaa iskra podczas rozruchu nie jest w stanie zapalic mieszanki na w pelni otwartej przepustnicy dopiero zdlawiona uboga mieszanka jest palna, ma ktoś moze schemat instalacji elektrycznej do tego linde? silnik perkins cztery osobne cewki
Offline
Niewiem jak to jest w linde, ale w stillu z silnikiem perkins (dokładnie taka sama instalacja gazowa, 4 oddzielne cewki) na wiązce przed cewkami jest schowany bezpiecznik i po jego przepaleniu iskra jest, ale słaba. Męczyłem się z tym kilka dni a okazała się taka pierdola...
Offline
jest taka mala kosc czarna na wtyczce wlasnie nie bardzo wiedzialem co to jest, o to chodzi?
Offline
Z tego co pamiętam to tak, zmierz miernikiem czy masz tam przejscie, albo jakąś oporność, jeśli nie to spróbuj wstawić zwykły bezpiecznik.
Offline
zrobione przyczyna słaby plus na aparacie zapłonowym dzieki za porady pozdro
Offline