Strony: 1
Wątek Zamknięty
Witam serdecznie
przeszukałem całe forum i stwierdziłem, że jest grono osób, które zjadły zęby na podobnych sprzętach
A ja kupiłem sobie do szczęścia Bułgara Dv-1733, i po miesiącu się zaczęło, zacząłem zauważać coraz to więcej wad do naprawy. z większością się uporałem, ale został mi temat układu kierowania.
Otóż gdy kupowałem tego widlaka stał na łysych oponach i nie zauważyłem, że tylna lewa podczas prostowania ze skrętu w lewo (kierunek jazdy) zawadza bieżnikiem o główkę od siłownika skrętu. zrywa w ten sposób bieżnik opony. tak jest tylko gdy prostujesz koła do jazdy na wprost, bo gdy skręcasz kołami dziwnie, ale ta krawędź opony mija tą główkę i wszystko jest cacy.
proszę jeśli ktoś ma jakiś pomysł o pomoc w tym temacie
pozdrawiam
Bogdan70
PS. myślałem , ze to luzy na układzie kierowania, wymieniłem więc wszystkie tuleje, łożyska, sworznie, drążki z końcówkami itd. i ten sam efekt
opadają mi już ręce
co jeszcze można zrobić, może coś źle złożyłem
Offline
Witam!
DV-1733 to stary ale dobry sprzęt.Twój problem wynika z faktu że siłownik wspomagania kierowania zakończony jest gałką nakręcaną na tłoczysko siłownika
i pociąga płytę skrętną, a dalej drążki na zwrotnice.Jak widzisz jest dużo miejsc do regulacji i jak piszesz wszystko co było podejrzane wymieniłeś to powinno się
dać ustawić.Newralgicznym punktem tego zawieszenia jest właśnie płyta skrętna - sprawdż czy przypadkiem nie była spawana po zerwaniu.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1