Strony: 1
Wątek Zamknięty
Mam problem a zarazem pytanie, w jaki sposób skasować luz na kierownicy?, tylna oś jest na super, podczas zgaszonego silnika ale i również przy włączonym jest duży luz,
Czym to jest spowodowane i w jaki sposób to zlikwidować?
Pozdrawiam i dziękuje z pomoc
Offline
witam
sprawdz uszczelnieni siłownika skrętu wymień na nowe duoring 54x65x4
pozdrawia krzysztof
Offline
Tylko że ten luz jest nawet przy nieprzykręconym siłowniku, tj mam pozatykane przewody od siłownika, opisywany luz jest ok 10cm, wygląda to tak ruszam kierownicą a olej w orbitrolu jakby sie nie poruszał,
Offline
witam
jak pozatykasz przewody przy siłowniku to orbitrol nie będzie przetłaczał oleju
musisz sprawdzić ciśnienie robocze po między rozdzielaczem hydraulicznym a orbitrolem musi być 160 bar
musisz kupić trójnik z gwintem jic 9/16''18z i pózniej do tego podłączyć zegar do pomiaru ciśnienia
tan przewód jest przykręcony z boku rozdzielacza hydraulicznego na klucz 18
pozdrawia krzysztof
Offline
witam
sprawdz jeszcze połączenie pomiędzy kolumną kierowniczą a zaworem sterowania tam jest pod frezowanie z dwóch stron i czy one nie jest wypracowane
pozdrawia krzysztof
Offline
------------------------------WYCIEK OLEJU--------------------------------------------
Mam ciągle problem z wyciekiem oleju, olej pojawia się na skraju misy olejowej (strona przednia od masztu), wymieniłem uszczelkę i dałem tez sylikon, Czy może jest to za słabo przykręcone? boje sie mocno dociągać bo to małe śróbki, zauważyłem też ze olej pojawia sie podczas gaszenia silnika, czy wytwaza sie jakieś podcisnienie, ????? chociaż może i kapać podczas normalnej pracy silnika, i
Proszę o pomoc bo już głupieje
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1