Strony: 1 2
Wątek Zamknięty
Witam,
jak mój nick wskazuje jestem kompletnie zielony w temacie. Przejrzałem sporo ogłoszeń i...
nadal niewiele wiem. Napiszę więc czego potrzebuję:
Wózka widłowego - cudownie jeśli byłby z przesuwem bocznym (ale nie jest to konieczność)
udźwig - 2,5 tony - wszystko co powyżej właściwie zbędne, ale nie powinien mieć mniej.
będzie jeździł po hali - stary typ nierówna podłoga i ładował samochody stojące przed halą - utwardzony teren, ale nie asfalt - specjalnie równy to nie jest.
UDT - musi być
FV - musi być
budżet - MAX 16 tys zł brutto, ale im mniej tym lepiej...
co znalazłem:
Balkancar DV 1786 GAZ za 10000 zł - spełnia moje wymagania, ale chciałbym się czegoś dowiedzieć - tzn. co może w nim nie działać
Zremb GPW-3200 (chyba gaz) za 13500 zł - spełnia moje wymagania z nadwyżką
HYSTER 2,5 t GAZ za 12000 zł - wygląda, że spełnia wymagania
Toyota 5f15 GAZ/Benzyna za 15000 zł - rocznik 1996, 7000 roboczogodzin, przesuw boczny
LINDE E30-P Elektryczny za 11500 zł (chyba netto) - rocznik 1991, spełnia wymagania
ZREMB GPW 2510 (nie wiem jaki napęd) za 12300 zł - spełnia wymagania ale wygląda na 'spracowany'
Ok, wypisałem co znalazłem w okolicach Wrocławia - bo tam wózka potrzebuję. I zwracam się do was, jako doświadczonych użytkowników i wózków i forum - co wybrać i na co zwrócić uwagę. Ew. czy jest ktoś z Wrocławia (i bliskich okolic) kto mógłby ze mną podjechać i obejrzeć wózek przed zakupem. Oczywiście za uzgodnioną gratyfikacją.
Pozdrawiam
Offline
Czy udało się Panu coś znaleźć godnego uwagi ?
Offline
Niestety nie
Offline
Z takim portfelem mogę zaproponować piękne Mitsubishi FG14 GAZ ale tylko 1350kg.
Mogę coś sprowadzić na zamówienie.
Pozdrawiam
Offline
Kupiles cos? Niedlugo planuje zakup jakiegos wozka a wymagania mam w sumie podobne do twoich.
Offline
Powiem tak, za tą cenę będzie Panu cięzko kupić DOBRY wózek, ale się zdarząją .
Przy zakupie, jezeli wózek musi mieć UDT, proszę sprawdzić czy wózek będzie miał świeżo zrobiony dozór, czy już kiedyś był zrobiony (ważny jest rok), ponieważ w drugim przypadku, aktualny dozór nie oznacza, że wózek jest w tej chwili w pełni sprawny, dlatego zalecam obejrzenie wózka z kimś kto się zna i wie co ewentualnie sprawdzić(widły, łańcuchy,opony,luzy na zawieszeniu, itp).
Wózka elektrycznego w tej cenie i z takim udźwigiem raczej odradzam, ponieważ prawdopodobnie stan baterii będzie kiepski, a koszt nowej to cena wózka.
Offline
Wózek 2,5 tony w cenie do 16 tys. brutto - nie chcę Państwa oszukiwać, ale nie spodziewajmy się cudów. Za taką cenę i to netto, możemy kupić naprawdę dobry wózek ale 1,5 tony. Mam tu na myśli wózki w dobrym stanie, nie wymagające naprawy, z aktualnym UDT, a nie wózki, w które po zakupie trzeba będzie włożyć kolejną taką samą kwotę. Chyba, że nie będzie przeszkadzać Państwu opadający maszt, łyse opony, luzy, słabe hamulce itp. Dlatego też swoim klientom doradzam zakup nowego wózka Heli. Cena owszem dwa lub trzy razy wyższa, ale wózek nowy, z co najmniej 2 latami gwarancji. Do tego dogodne leasingi i w perspektywie 10 lat mamy spokój i nowy wózek.
Offline
TruckMotor napisał:
Wózek 2,5 tony w cenie do 16 tys. brutto - nie chcę Państwa oszukiwać, ale nie spodziewajmy się cudów. Za taką cenę i to netto, możemy kupić naprawdę dobry wózek ale 1,5 tony. Mam tu na myśli wózki w dobrym stanie, nie wymagające naprawy, z aktualnym UDT, a nie wózki, w które po zakupie trzeba będzie włożyć kolejną taką samą kwotę. Chyba, że nie będzie przeszkadzać Państwu opadający maszt, łyse opony, luzy, słabe hamulce itp..
Ja się pod tym podpisuję dwoma łapkami
Offline
Witam. Koledzy witam ponownie. Wracam do tematu wózka widłowego. Potrzebny mi jest wózek 2,5 tony . Przesuw mile widziany ale co najważniejsze stan techniczny i bezproblemowość. Branża dachowa więc ważne aby był sprawny w sezonie 6-8 mcy w roku używany by był codziennie ale nie przez cały dzień tylko na krótko.
Mam dylemat czy kupować wózek jakiś prosty GPW do 10tyś. czy jakiś Linde za 20-20 pare tyś. I w jednym i w drugim przypadku wózki stare i na pewno mocno zużyte.
Znalazłem wózek linde h25 z gazem z przebiegiem 12tyś godzin, opony dobre i wygląd niezły ale na technicznych sprawach ni w ząb się nie znam , musiałbym pojechać z jakimś mechaniorem.
Oglądałem wózek GPW 2009 z silnikiem c330 w firmie która sprowadza i remontuje, odmalowany , jeździ, skręca podnosi.
Dodam że podwórko mam szerokość 10m. więc wjeżdża auto i na manewrowanie nie mam dużo miejsca i tu przewaga linde bo zwrotny i precyzyjniejszy.
Bałbym się tylko w przypadku starego Linde napraw ,że coś strzeli i płać jak za zboże.
Natomiast GPW toporne , niezwrotne, duże, ale prawie każdy pan Mieciu z młotkiem i kluczem mi to naprawi.
PS. straszny ten silnik 330 , po prostu traktor. Czy lepiej szukać Perkinsa z gazem?
Doradźcie co zrobić Na pewno na kasie nie siedzę i wolałbym kupić tańszy wózek niż droższy, ale z drugiej strony nie chcę sobie pluć w brodę i gadać sam do siebie że trzeba było dołożyć.
Offline
ja proponował bym ci toyota lub nissan nie brać linde bo to tragedia pod względem eksploatacji i nikt tego poza serwisem nie chce sie podejmowac mam 3 takie do konserwacji i napraw cięzki temat
Offline
Tak tylko toyota też w okolicach 20 tyś.
Takie znalazłem:
http://allegro.pl/wozek-widlowy-toyota- … 21379.html
http://allegro.pl/wozek-widlowy-toyota- … 71623.html
http://allegro.pl/wozek-widlowy-nissan- … 33221.html
Na co zwracać uwagę przy zakupie? Co jest ważne. Aktualne UDT? Osoba prywatna czy firma zajmująca sie handlem wózkami?
Skrzynia automat czy manual?
Offline
Polecam Hystera dość dobrze znam te wózki i mogę powiedzieć że radzą sobie bdb w trudnych warunkach mrozy itp. W razie czego mogę coś doradzić poszukać pomóc proszę o kontakt na priv maila i już działamy może się coś uda znależć:)
Offline
Marcino WID-MAR napisał:
Polecam Hystera dość dobrze znam te wózki i mogę powiedzieć że radzą sobie bdb w trudnych warunkach mrozy itp. W razie czego mogę coś doradzić poszukać pomóc proszę o kontakt na priv maila i już działamy może się coś uda znależć:)
A jak z serwisowaniem takiego hystera???
Czy w tej cenie do 15000 można wyrwać coś rozsądnego do 2,5 t?
Offline
Powiem tak... jak o serwisowanie chodzi to zalezy.. autoryzowane serwisy robia wszystko na oryginalnych czesciach i jest to w niektorych przypadkach dosc droga sprawa biorac pod uwage roboczogodziny itp.. ale mozna sie orientowac i jechac na zamiennikach czyt. jakosc wykonania czesci ta sama co oryginalu a cena nizsza:-) Hystery sa bardzo proste w obsludze i w budowie wiec nie ma co sie martwic a co do wozka do 15 tys. moze byc srednio ze znalezieniem uczciwego stanu.. trzebaby poszukac :-)
Offline
Oglądałem ładne Linde H30 z 97r. . Stan całkiem niezły, choć pewnie odpicowane, ok. 9-10 t/mtg. ale mam porównanie z trochę starszym 15tyś godz. i różnica naprawdę jest.
Apropos czy w takich wózkach linde toyota itp. kręcą liczniki? czy to nie ma sensu.
Wracam do tematu Hystera. Za jaką kwotę można kupić już w niezłym stanie? Jakie mają silniki? Potrzebuję 2,5 t. i przesuw najlepiej jakby był..
Ten pierszy linde jaki oglądałem podobała mi się precyzja jazdy ,podnoszenia itp. co w moim przypadku przy wąskim podwórku moze mieć znaczenie.
Co myslicie o jakiś wózkach GPW po remoncie?
Nadaje to się do czegoś?
A tak wogóle znajomy ma bułgara za 7000zł już 3 lata i radzi sobie świetnie też takim wozidłem.
Offline
Witam. Zakupiłem toyotę serię 5 3 tony.
Chcę wy-bieżnikować opony pełne bo są łyse. Jak zdjąć koło? Normalnie podnośnik i kluczem nasadowym te większe śruby i zejdzie jak w osobówkę?
Gdzie mogę taką usługę wykonać w Radomiu lub okolicach. Najbliżej co znalazłem to W-wa.
Offline
Tak dokładnie nasadką i powinny zejść. A co do bieżnikowania to mogę taką usługę wykonać ale niestety musiałbyś wysłać mi te opony. Jeśli jesteś zainteresowany to proszę o kontakt na priv maila. Może pomogę. Pozdrawiam
Offline
Jaki jest koszt ponacinania takiej opony?
Ile może ważyć takie koło 28x9-15? Napewno musiałbym wysyłać całe koła. Czy warto wybieżnikować również tylne opony?
Offline
To wszystko zależy od stanu opony tzn. czy jest czysta czy powbijane są w nią gwoździe śruby kawałki metalu itp. Zależy również od formy bieżnika jaka ma być pogłębiona im więcej pracy przy bieżniku tym drożej. Ceny kształtują się bardzo różnie. Możemy podyskutować mailowo. Proszę się do mnie odezwać na maila to wtedy porozmawiamy dokładniej. Pzdr
Offline
Mam pytanie odnośnie kontrolki w wózku Toyota serii 5 mianowicie po odpaleniu wózka normalnie kontrolka gasła, natomiast dzisiaj załączyła się (charakterystyczne pyknięcie) a następnie znowu pyknięcie ale kontrolka nie zgasła. Co możne być przyczyną?
Wózek ma słaby aku ale po podłączeniu do normalnego aku w innym pojeździe zapala bez większych problemów. Trochę bendix zazgrzyta jedynie.
Offline
Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytanie? Zaznaczę tylko ze silnik to Toyota 1z
Ostatnio edytowany przez boodzisz (2014-01-23 14:44:24)
Offline
Czy w wózku sprawny jest alternator ? Czy ma odpowiednie ładowanie ?
Offline
Dzieki za odp. Dziś podpiąłem multimetr i sprawdziłem ładowanie. Na początku pokazywało 13v ale chwile przytrzymałem i zaczęło rosnąć o 0,01 co chwilę i tak w kilka minut osiągnęło 14,3 v czyli ładowanie jest ale dlaczego to tak powoli rośnie?
Aha i jeszcze mam pytanie czy silnik Z1 ma pasek czy łańcuch rozrzadu?
Offline
Brak masy silnik - obudowa - akumulator lub masa zabrudzona. Co do rozrządu to jest tam łańcuch.
Offline
yasiu napisał:
Brak masy silnik - obudowa - akumulator lub masa zabrudzona. Co do rozrządu to jest tam łańcuch.
Dzieki za odp. Ja kompletnie nie znam sie na silnikach ale odpinałem aku. do podładowania i może wtedy coś odpiąłem nie tak. Co się może stać bez tej masy? Gdzie tego szukać?
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1 2