Witam.Proszę o poradę kogoś kto zna się na wózku GPW 200T.Czy zachowanie wózka opisane w poprzednim moim poście może wynikać z awari zmiennika momentu?.
Offline
Przypomnij jeszcze w jakim poście,bo niestety nie kojarzę.. Jeśli możesz to opisz usterke ponownie i na pewno coś poradzimy.
Offline
Przekopiowałem mój poprzedni post: Mam problem z wózkiem widłowym gpw200t po równym terenie jezdzi ale przy pokonywaniu wzniesień jakby się ślizgało sprzegło,przy większych wzniesieniach silnik pracuje jak by mu było bardzo ciężko
i wózek zatrzymuje się.Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Offline
Nikt niewie co może być za usterka?
Offline
Witaj,
Może nie jestem specjalistą w wózkach GPW, ale wkońcu to wózek widłowy .
Rzumiem, że skrzynia jest manualna, tak ?
Offline
Nie to jest wózek z napędem hydrokinetycznym.
Offline
Masz niestety zabytkowy wózek , którego producent - F-ma już nie istnieje. Polecam zlecić przegląd i usunięcie niedomagań o których piszesz f-mie , która się jeszcze specjalizuje w naprawie tych wózków i ma do nich przede wszystkim części zamienne. Napisz z jakiego regionu kraju jesteś spróbuję kogoś polecić.
Ostatnio edytowany przez mark56 (2011-04-29 22:00:56)
Offline
bogdan196642 napisał:
Nie to jest wózek z napędem hydrokinetycznym.
Witam, chciałem się tylko upewnić . Czy i kiedy Pan wymieniał olej i filtr w skrzyni ?
Offline
Olej i filtr zmieniałem na jesieni bo podejrzewałem że to może być przyczyna zastanawia mnie to dlaczego wózek rusza tak jakby było mu cięźko gdyby był uślizg na zmienniku czy na sprzęgłach to silnik nie powinien spadać tak mocno z obrotów.
Offline
bogdan196642 napisał:
Olej i filtr zmieniałem na jesieni bo podejrzewałem że to może być przyczyna zastanawia mnie to dlaczego wózek rusza tak jakby było mu cięźko gdyby był uślizg na zmienniku czy na sprzęgłach to silnik nie powinien spadać tak mocno z obrotów.
A ma problemy przy podnoszeniu towaru ? Trzeba mocno podnieść obroty, żeby podnosił ?
Offline
Skoro oleje i filtry zmieniałeś jesienią to z tym nie powinno być problemu,można to odrzucić. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłby gruntowny przegląd,nasza firma Promag zajmuje się właśnie takimi sprawami i działamy na terenie całego kraju. Niepokoją te spadajace obroty silnika,przy uślizgu sprzęgła nie powinno tak być.
Offline
Już naprawiłem.
Offline
WITAM
SKORO twierdziś że naprawiłes , '';'Podziel się z nami co było przyczyna .
Sory za śmiałosdc że na ty ale wsystkim nam zależy chyba na tym ,,,,,aby pomagać sobie na WZAJEM.
PO to Jest mysle to forum.
POZDRO
Offline
bogdan196642 napisał:
Już naprawiłem.
Bardzo prosimy o opisanie co było powodem usterki, żebyśmy mogli zakończyć wątek
Offline
Witam. A wiec tak przyczyn było kilka nie wiem, która główna - zapchany przewód olejowy do zmiennika momentu przeszlifowałem też rozdzielacz jazdy na płasko i rzecz najśmieszniejsza dźwignia biegów terenowe -szosowe nie przełączała na szosowe a więc zawsze jeździłem na szosowym i kto wie czy to niebyła główna przyczyna, a więc błahostka.
Offline
Witam,
Dziękujemy za dokończenie wątku , mogę go chyba śmiało już zamknąć . Pozdrawiam
Offline