Witam,
jestem zupełnie nowy w tej branży i znalazłem się w sytuacji gdzie liczba moich wózków przerasta moje możliwości zapiskowe w excelu. Powiem w prostu excel się nie sprawdza przy zapisywaniu terminów napraw, wypożyczeń itp. zwłaszcza że mam wózków dość sporo a i ruch jest duży. Chciałem zapytać czy macie jakieś swoje sprawdzone metody na trzymanie wszystkiego w ryzach. Może macie jakiś program. Ja dopiero zacznę szukać w internecie choć nie mam dużo czasu. Może polecicie mi kogoś, albo jakąś firmę, która mogłaby rozwiązać mój problem?
Też ostatnio miałem taki problem, i trochę się naszukałem w internecie. Odbyłem kilka telefonów, miałem prezentacje z różnych firm i znalazłem. To jest taki fajny programik comotel do serwisowania wózków ale też pewnie innych maszyn i urządzeń. Przyjechali do mnie przedstawiciele pokazali wszystko zostawili demo. I po kilku godzinach wiedziałam, że program w moim przypadku się sprawdzi. Cena też nie jest jakaś wygórowana. A kłopot z głowy. Teraz pracuje się znacznie łatwiej. Jak chcesz to wejdź sobie na ich stronę firma nazywa się ULISSES i jest chyba z Kalisza. Hehe nawet Ci linka wkleję http://www.ulisses.pl/. Tam w konkretnych programach masz nawet prezentacje, które pokazują jak program wygląda i funkcjonuje. Innych programów od reszty firm Ci nie polecam. Nic ciekawego nie oferowały i były strasznie drogie. http://www.ulisses.pl/?3.-wynajem-i-ser … lowych,177
Zgłoś się do nas www.promag.com.pl i postaramy się pomóc:) Z powyższego programu nigdy nie korzystałem,wiec nie wypowiem się na jego temat.
Również polecam ten program, bierzcie bez zastanowienia, pozbędziecie się wszelkich kłopotów.
bezradny napisał:
Witam,